söndag 28 augusti 2011

Helgen

Jag hade tänkt att blogga igår men datorn var upptagen större delen av eftermiddagen. Igår var vi till Ikea och m-berg. Lite shopping blev det bla. nytt duschdraperi, en hel kastrull (handtaget lossnade på den vi köpte förra året) och lite kuddar.

Nytt duschdraperi

På M-berg var jag så klart inne på Panduro, där köpte jag ljusmassa, ljushållare och vekar.


Av en ljushållare och ett gammalt fat gjorde jag en ljusstake. Nästa gång ska jag prova att måla ljushållaren först.


 Idag har vi varit i Sannahed en stund. A. ville bada i badkaret men det ville inte något av de andra barnen så det fick jag göra. Vi lekte med smurfarna.
När vi skulle åka hem ville inte nån av barnen följa med men när kusin E. följde med gick det bra.
Dottern bakar, A. leker med kusinen, jag ska baka, E. tittar på TV och snart kommer barnens farmor med färstman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar