måndag 5 september 2011

Bloggtorka

har det varit senaste dagarna. Det har hänt lite lagom mycket. I lördags hade jag en gråtardag eftersom att det var 4 år sen vi tog bort hästarna. Jag pratar om dem och gråter men det går aldrig över. Jag är fortfarande ledsen och saknar dem trots att åren går. Första året var så klart jobbigast och jag gråter inte varje dag numera. Några veckor i slutet av april och i slutet av augusti/början på september är jobbigast.
I lördags kväll var det party hos en gammal jobbarkompis, vi hade det jättetrevligt trots att jag stortjöt 20 min innan jag åkte.

Igår var det kalas för min storebror som blev gammal. Hans sambo hade gjort massor av god mat och fika.

Idag har det inte hunnit hänt så mycket, jag har bara varit hemma 1,5 timmar.


2 kommentarer:

  1. Vad du ska anmärka på mina stavfel!!! Du får hitta något substitut till hästarna :-) Kram!

    SvaraRadera
  2. Men jag förstår dej, jag tycker också det är jobbigt när jag tänker på dem...

    SvaraRadera