söndag 25 september 2011

Ett år som gifta

Det firade vi igår med att gå själva på stan (utan barn), äta pizza på Pacos och gå på bio. Idag har vi ätit lunch hos svärmor med fästman.
Igår köpte jag en pippi tröja som E. fick betala eftersom att jag inte får lön förrän på tisdag.


Jag håller på att sticka en pippi tröja men jag har lite dåligt med tjocka tröjor och det tar lite tid att sticka så då köpte jag en.

Vi var på Maxi för att köpa tårta innan vi hämtade barnen, då fick jag syn på det här pysslet som jag var tvungen att köpa. Virknålen är av plast och det röda garnet är inte det bästa. Jag har inte testat det bruna och vita än.

2 kommentarer:

  1. Jag som trodde du hade gjort tröjan själv först.

    SvaraRadera
  2. Fin tröja! Jag vill också ha en. I en annan blogg som jag brukar läsa tar familjen ett familjekort på varje bröllopsdag!

    SvaraRadera