söndag 27 november 2011

Kalas och pyssel

Igår hade vi kalas här. Både jag och mannen fyller år i november så då har vi kalas tillsammans. Förmiddagen spenderades med städning och på eftermiddagen var det fullt hus här med diverse släktingar. Jag hade önskat mej en symaskin men det fick jag inte, istället fick jag presentkort på en symaskinsaffär. Nästa helg blir det förhoppningsvis ett besök där.

Dottern har gjort tårta.

På förmiddagen gjorde jag i ordning adventsljustaken. Jag har gjort ljusen av vaxplattor.


I måndags när jag fyllde år fick jag den här söta ljusstaken.


På eftermiddagen har jag varit hemma hos en gammal jobbarkompis tillsammans med flera andra tjejer och gjort julkort. De tänker jag inte visa här, jag är inte helt nöjd med dem.

1 kommentar:

  1. Vad fin ljusstaken blev, du får börja scrappa mera så kommer du göra fina julkort också.

    SvaraRadera