måndag 30 januari 2012

Måndag

Oj nästan en hel vecka utan att jag har skrivit nåt. Tyvärr orkar jag inte alltid att skriva och vissa dagar jobbar jag så sent att jag faktiskt inte har något att skriva om.

I lördags var vi och tittade på Tobbe trollkarl, väldigt roligt. Sen gjorde jag en radiokaka som jag sitter och äter nu. Vi skulle ha tryckt på tyg också men det var så många som var sjuka och inte kunde komma så vi ställde in den träffen. Det var ganska skönt för jag har inte mått helt bra i helgen. Skittrött har jag varit.

I söndags gjorde vi något som jag har längtat efter, dottern med men mest jag. Vi red! Vi fick låna en islänning från mina föräldrars grannar. Det var ju många som ville rida, två av dotterns kusiner, min lillebror och så jag. Det blev bara skritt men det var roligt ändå. Kallt blev det också jag har inte kvar mina vinterridgrejer. Efter det åkte vi till svärfar med fru för lite mat, gott och trevligt. Sen blev det en tur till svärmor med fästman för lite fixande. Mannen fixade högtalarsystemet och jag fällde upp ett extra ben på bordet. Sen var dan slut, duscha och sova.

Nu ska jag fästa lite trådar på min pippitröja och lägga framstycke och bakstycke i press.

Ha det gott.

1 kommentar:

  1. Åhh vad kul att både framstycke och bakstycke är klara! Ska bli spännande att se tröjan när den är helt klar. Skynda dej ;-)

    SvaraRadera