söndag 4 mars 2012

Söndag

Äntligen kväll, då är det alldeles tyst i huset inte ens TV:n är igång. Idag har vi besökt den stora staden för lite söndagslunch hos barnens farmor. Innan vi åkte dit var vi i en sportaffär för jag tänkte att barnens ytterkläder behövde uppdateras, det tyckte ingen annan men jag köpte äntligen ett nytt regnställ som ser ut som vanliga kläder. Efter lunchen gick jag och mannen på stan. Till Clas Ohlsson för att köpa ny lampa till sovrummet, det blev väldigt bra. Till Olssons tyger, mannen köpte konstläder och jag hittade lite garn. På Lagerhaus köpte vi två krokar som hänger på sovrumsdörren.

Igår lämnade vi våra barn hos mina föräldrar och tog deras bil för att åka till Ikea (vi har inget drag på våran och vi behövde ha släpet). Där köpte vi en ny säng. Det var väldigt skönt att åka själva för det har kivats väldigt mycket senaste veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar