söndag 11 mars 2012

Söndag

Idag har vi haft besök av lillasyster med sambo och barn. Karlarna grejade barnen lekte och jag syrran kunde prata lite garn och stickning. Mycket trevligt. Barnens farmor med fästman kom också på besök.
Våran dator har stått på matsalsbordet en längre tid, typ 6 år. Nu har den fått en egen plats i vårt sovrum. Det är skönt att inte ha den i vardagsrummet men lite jobbigt när barnen sitter i vårt sovrum och grejar.



Det har blivit mycket bakning i helgen. I fredags när jag kom hem hade dottern bakat en kladdkaka, igår bakade vi cupcakes och idag sockerkaka med choklad.


Igår åkte jag och dottern till Hallsberg för att köpa garn till min pippitröja men den affären hade lördagsstängt. Så då åkte vi till lite andra affärer istället. Dottern köpte melodifestivalskivan och jag strumpstickor 3,5. De använder jag till ett par torgvantar.

1 kommentar:

  1. Varmt välkommen till Knorkan.se ♥ Presenter och heminredning för det lantliga hemmet.

    SvaraRadera