torsdag 5 april 2012

Bra och dåligt!

Det som är bra är jag väldigt glad för. Jag har stickat klart och sytt ihop min pippitröja. Det är att par snoddar kvar men jag har inte bestämt hur jag ska göra dem.
Det som är dåligt är att vi fick godis av en förälder på jobbet, en tand gick sönder. Jag hade sönder en tand förra julen, då åt jag en seg suris som jag inte ens tycker om. Det är förmodligen samma tand. Nu åt jag choklad som inte är lika segt.
En annan dålig sak är att jag har fått värmeutslag som kliar, men jag har köpt hydrokortison att smörja med så det borde bli bättre snart.

1 kommentar:

  1. Vad kul att tröjan är klar!! Visar du bild på tisdag? Det andra var inte så kul...men det hade ju kunnat vara värre - tänk om hela käken gått sönder??? (obs! humor från en av Elisias böcker)

    SvaraRadera