måndag 28 maj 2012

Bilder och annat

Här kommer lite bilder på sånt som jag har planterat.

Lavendel och tagetes

Jordgubbsplanta, purjolök, blomkål, jordgubbsplantor.

Jordgubbsplantorna är från förra året men de verkar ha överlevt i krukorna. I hinken satta jag två blomkål men den ena verka ha dött. Jag läste nånstans att de är svårodlade.


Paprika som flyttat ut

Jag har tre paprikor inne också, jag vågar inte sätta ut alla ifall de dör.

Blomkål x 2, paprika, purjolök och blomkål
 Några plantor fick flytta ut på altanen.

Äppelträd som jag inte planterat
Jag hoppas på mycket äpplen i år, förra året fick vi inte så mycket.

Igår firade vi mors dag, först i Sannahed (min mamma) sen i Örebro (min svärmor). Jag firade mej själv med att köpa garn för nästan halva priset.

Idag har vi shoppat avslutningskläder och skor till våra barn. Jag och dottern köpte likadana skor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar