torsdag 21 juni 2012

Frisk

Nu är jag frisk igen eller rättare sagt inte magsjuk men jag är hostig och slemmig i halsen. Jag har varit varit på jobbet idag, det känns lite konstigt att bara jobba en dag och dessutom när vi inte hade några barn. Vi hade planeringsdag idag och fick tårta och blommor av chefen.

Efter jobbet åkte vi till radiobilklubben där 3/4 av familjen roade sej med att köra radiostyrd bil. Jag var lite klantig och glömde ta med nåt att virka. Mannen var på styrelsemöte och då passad jag och barnen på att åka till Maxi i Örebro. De hade lite mer garn än Maxi i Kumla så tre nystan Raggi fick följa med hem.

1 kommentar:

  1. Hej hej! Garn är alltid kul och ja det önskar jag mej också när jag fyller! från järbro - tropik i grått eller lila, soft cotton i grått och egentligen typ många färger. Och kanske Tilda från svarta fåret i någon härlig färg?

    SvaraRadera