torsdag 5 juli 2012

Trött

Nu har jag snart haft semester en hel vecka och jag är helt slut. Det började i måndags med ett stort lass ved på garageuppfarten, jag staplade ved hela dagen med lite pauser. I tisdags var vi till Harge hela dagen, det var jätteroligt men trött och bränd blev jag i alla fall. I onsdags kom det ett till vedlass, staplade drygt hälften innan jag gav upp. På kvällen var jag och dottern på bilutställning i Sannahed där jag köpte ett par jättefina stickade sockor. Sen till Maxi för att handla mat. Idag har vi varit på M-berg, när vi kom hem fortsatte jag att stapla ved. När mannen kom hem staplade han klart när jag klippte gräset. Nu har jag ont i hela kroppen.

Nu till nånting roligare, i måndags kväll beställde jag från min favorit nätbutik. Paketet kom idag, de är så snabba.

Artesano superchunky

Brittany stickor 15, flärstickor och Knit pro utbytbar kabel till runsticka.
Jag gillar verkligen Brittany stickorna, hur sköna som helst. Jag kunde inte hålla mej, jag var tvungen att provsticka på en gång. Det är lite ovant med så tjocka stickor.

2 kommentarer:

  1. Haha det där lät ju inte så jobbigt, jobba några dagar på mitt jobb så lovar jag dig att du är trött på riktigt=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju några år sen jag hade ett jobb som var mer fysiskt ansträngande så jag är rätt otränad. Men det är bra mycket ved. Du kan ju komma och stapla lite.

      Radera