onsdag 12 september 2012

Tidig dag

Idag när jag slutade tidigt åkte vi till biblioteket, sonen var inte så road av det men dottern ville dit och vi hade lite böcker att lämna tillbaka. Vi var tvungna att handla mat också, så jag mutade mina barn med glass på Maxi. De fick varsin bägare med två kulor och jag tog en kexbägare med mjukglass för 10 kr, jag förväntade mej en liten glass men den var stor och det var glasskulorna också.

I helgen var vi inne på Chili, då köpte jag nya skedar. Jag tittade på dem i våras/somras men visste inte till vilka koppar jag skulle ha dem.


Tycker att de passar till de prickiga kopparna som jag också har i blått och rosa.

Just nu har jag en sur 9-åring som vill ha en egen dator. Hon har våran gamla men den duger inte.

1 kommentar:

  1. Haha alex vill nog också ha en egen dator om han fick bestämma så det är bra att vi har 3st

    SvaraRadera