fredag 23 augusti 2013

Handlat

Just nu är det lite segt med stickningen. Tröjan som jag håller på med är fortfarande lite kort och sockorna till dottern går det sakta med. Den här veckan började jag med två stängningar och i onsdags var det ridning. Jag avslutade med två öppningar, så jag har varit lite trött. Dessutom har jag fått ont i axlar och rygg, idag fick jag ta två värktabletter för att orka med.
Men för att pigga upp min stickning lite har jag köpt nya stickor.



Stickor 6,5 och strumpstickor 4,5 och en sjalnål.


Allt från Hippstick. Jag beställde igår eftermiddag och fick paketet idag.
Nu är det dags att hänga tvätt.

1 kommentar:

  1. Alltid kul med nya stickor!! Jag har köpt 3 par ändstickor och en kabel från KnitPro denna vecka. Håller nu på och stickar två raggsockor samtidigt!!

    SvaraRadera